Hoe kunnen wij u helpen?

Bekijk eerst even onze veelgestelde vragen, misschien is het antwoord op uw vraag hier al te vinden.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Om een artikel te retourneren klikt u op de link ´naar het retourenportaal´. De nodige gegevens voor de aanmelding, kan u terugvinden op uw factuur of bestelbevestiging. Verpak de artikelen indien mogelijk in de originele verpakking en zorg ervoor dat de artikelen goed beschermd zijn. De klachtenbevestiging legt u in de doos en het retourlabel kleeft u op de doos zodat het vorige verzendetiket niet meer zichtbaar is. Daarna geeft u het pakket bij DPD af.

Naar het retourenportaal
Hoelang heb ik tijd om een artikel te retourneren?

30 dagen. Bovenop de wettelijke 14-dagen voor de herroeping, bieden wij u vrijwillig nog 16 extra dagen aan om te retourneren. U kan de artikelen zonder opgave van reden binnen de 30 dagen aan ons retourneren.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Informatie over de verzendkosten vindt u hier. Omvangrijkere bestellingen krijgen geen hogere verzendkosten berekend. Vanaf een bestelwaarde van € 50 worden er binnen België geen verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik op rekening bestellen?

Helaas kan u op dit moment bij ons nog niet op rekening bestellen. U kan graag gebruik maken van onze andere betaalmethoden.

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Via ons retourenportaal heeft u direct contact met onze klantendienst en kan u medelen wat u wenst. Hiervoor dient u in te loggen met uw ordernummer en e-mailadres. De nodige gegevens voor de aanmelding kan u op uw factuur of bestelbevestiging terugvinden. Daaropvolgend ontvangt u een kosteloos retourlabel om de aangemelde artikelen te retourneren.

De nieuwe bestelling kan u dan opnieuw via onze online shop plaatsen.

Naar het retourenportaal

Retourenportaal

Gaat het om een retourzending of een defect/beschadigd artikel?

Gebruik dan voor een snelle verwerking ons retourenportaal:

Contacteer een klantenservicemedewerker.

  • Ik ben

Voor gegevensverwerking via het contactformulier is onze privacy verklaring van toepassing.

Telefonische bestellingen en service

LET OP:

Vanwege officiële feestdagen zijn wij de volgende dagen niet bereikbaar: donderdag 26 mei; maandag 6 juni; donderdag 16 juni. Als u vragen heeft, kunt u graag het contactformulier invullen en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Voor particuliere klanten

Ma t/m Do 09-18 uur
Vr 09-17 uur

Voor zakelijke klanten

Maandag t/m vrijdag
09:00 - 18:00 uur

  • Keuze uit 40.000 lampen
  • Gratis verzending vanaf € 50
  • Gratis retourneren
  • 30 dagen bedenktijd