-
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Om een artikel te retourneren klikt u op de link ´naar het retourenportaal´. De nodige gegevens voor de aanmelding, kan u terugvinden op uw factuur of bestelbevestiging. Verpak de artikelen indien mogelijk in de originele verpakking en zorg ervoor dat de artikelen goed beschermd zijn. De klachtenbevestiging legt u in de doos en het retourlabel kleeft u op de doos zodat het vorige verzendetiket niet meer zichtbaar is. Daarna geeft u het pakket bij DPD af.
Naar het retourenportaal
-
Hoelang heb ik tijd om een artikel te retourneren?
30 dagen. Bovenop de wettelijke 14-dagen voor de herroeping, bieden wij u vrijwillig nog 16 extra dagen aan om te retourneren. U kan de artikelen zonder opgave van reden binnen de 30 dagen aan ons retourneren.
-
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Informatie over de verzendkosten vindt u hier. Vanaf een bestelwaarde van € 50 worden er binnen Nederland geen verzendkosten in rekening gebracht. Wel wordt er bij grote artikelen per bestelling een extra toeslag van €39,90 aangerekend.
-
Kan ik op rekening bestellen?
Helaas kan u op dit moment bij ons nog niet op rekening bestellen. U kan graag gebruik maken van onze andere betaalmethoden.
-
Hoe kan ik een artikel omruilen?
Via ons retourenportaal heeft u direct contact met onze klantendienst en kan u medelen wat u wenst. Hiervoor dient u in te loggen met uw ordernummer en e-mailadres. De nodige gegevens voor de aanmelding kan u op uw factuur of bestelbevestiging terugvinden. Daaropvolgend ontvangt u een kosteloos retourlabel om de aangemelde artikelen te retourneren.
De nieuwe bestelling kan u dan opnieuw via onze online shop plaatsen.
Naar het retourenportaal