Hoe kunnen wij u helpen?
Bekijk eerst even onze veelgestelde vragen, misschien is het antwoord op uw vraag hier al te vinden.
Veelgestelde vragen
- Hoe kan ik een artikel retourneren?
Om een artikel te retourneren klikt u op de link ´naar het retourenportaal´. De nodige gegevens voor de aanmelding, kan u terugvinden op uw factuur of bestelbevestiging. Verpak de artikelen indien mogelijk in de originele verpakking en zorg ervoor dat de artikelen goed beschermd zijn. De klachtenbevestiging legt u in de doos en het retourlabel kleeft u op de doos zodat het vorige verzendetiket niet meer zichtbaar is. Daarna geeft u het pakket bij DPD af.
Naar het retourenportaal- Hoelang heb ik tijd om een artikel te retourneren?
30 dagen. Bovenop de wettelijke 14-dagen voor de herroeping, bieden wij u vrijwillig nog 16 extra dagen aan om te retourneren. U kan de artikelen zonder opgave van reden binnen de 30 dagen aan ons retourneren.
- Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Informatie over de verzendkosten vindt u hier. Omvangrijkere bestellingen krijgen geen hogere verzendkosten berekend. Vanaf een bestelwaarde van € 50 worden er binnen België geen verzendkosten in rekening gebracht.
- Kan ik op rekening bestellen?
Helaas kan u op dit moment bij ons nog niet op rekening bestellen. U kan graag gebruik maken van onze andere betaalmethoden.
- Hoe kan ik een artikel omruilen?
Via ons retourenportaal heeft u direct contact met onze klantendienst en kan u medelen wat u wenst. Hiervoor dient u in te loggen met uw ordernummer en e-mailadres. De nodige gegevens voor de aanmelding kan u op uw factuur of bestelbevestiging terugvinden. Daaropvolgend ontvangt u een kosteloos retourlabel om de aangemelde artikelen te retourneren.
De nieuwe bestelling kan u dan opnieuw via onze online shop plaatsen.
Naar het retourenportaal
Retourenportaal
Gaat het om een retourzending of een defect/beschadigd artikel?
Gebruik dan voor een snelle verwerking ons retourenportaal:
Contacteer een klantenservicemedewerker.
Telefonische bestellingen en service
LET OP:Vanwege officiële feestdagen zijn wij de volgende dagen niet bereikbaar: donderdag 26 mei; maandag 6 juni; donderdag 16 juni. Als u vragen heeft, kunt u graag het contactformulier invullen en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.