Productdetails
-
RGBW
-
App-bediening
LEDVANCE SMART+ BT Solar Spot Multicolor aardspies
art.nr.: | 10004750 |
---|---|
Merk | LEDVANCE SMART+ |
Materiaal | kunststof |
Kleur | zwart |
Lichtkleur | meerkleurig + warmwit (3.000 K) - daglicht (6.500 K) |
Lichtbron | 1 x 0,6 W LED |
Dimbaar | Ja |
Dimmer | Inclusief |
Breedte (cm) | 9,2 |
Hoogte (cm) | 34,8 |
Uitsteeklengte / diepte (cm) | 24,5 |
Lichtstroom (lumen) | 60 lm |
Lichtstroom totaal (in lumen) | 60 |
IP-code | IP44 |
Spraakassistent | Amazon Alexa, Google Assistant |
Beschermingsklasse | III |
Smart Home systemen | Bluetooth, LEDVANCE SMART+ |
App | IOS app en Android app |
Lichtbron inbegrepen | Ja |
Productbeschrijving
LED zonnelamp Spot Solar Multicolour met grondspies, bedienbaar via AppDeze zwarte LED buitenspot biedt sfeervolle sfeerverlichting in de hele tuin, zelfvoorzienend dankzij zonnepaneel en accu. Het wordt snel en gemakkelijk met de grondspies in de grond gestoken en verlicht in kleur of in verschillende witte tinten. Hij is te bedienen via app of spraakopdracht na koppeling via Bluetooth- te bedienen met LEDVANCE SMART Bluetooth app- spraakbediening met Amazon Alexa of Google Assistant mogelijk- RGB-kleurregeling, ca. 16 miljoen kleuropties instelbaar- afstembaar wit: warm wit (3.000 K) tot daglicht (6.500 K) instelbaar- dimbaar- automatisch schakelen via daglichtsensor mogelijk
Downloads:

Vragen & antwoorden (0)
Stel als eerste een vraag
Beoordelingen (1)


LEDVANCE SMART+ BT Solar Spot Multicolor aardspies
Don’t purchase until APP updated
I brought 7 spots and two column lights, don’t purchase until the comp...
I brought 7 spots and two column lights, don’t purchase until the company has an app that controls the devices correctly. To alter items in a group app said capability of controlling on off time coming soon. Last time the app was updated was 7 months ago. So that’s 7 months gone and company still not sorted a simple software update.
Also two of my lights stay on all the time when they should switch off in solar panel mode.
-
Nee, dit product kan ik niet aanbevelen.
Dear Customer,
We apologize for the inconvenience caused by the current limitations of our app and the malfunctioning lights. We understand your frustration, and we have forwarded your feedback to the manufacturer of the lights. If you would like to initiate a return or request a refund, please contact our customer service for assistance.
Thank you for your understanding.
Best regards,
Your Lights Team