Klantenservice betekent twee luisterende oren te hebben, die open staan voor elke vomr van kritiek. Klantenservice is een kwestie van tegemoet komen, vriendelijkheid, competentie en plezier in de omgang met mensen. Van het begin af aan geniet Lampen24.be van de communicatie met klanten.
Is een bedrijf zeer succesvol, dan is het belangrijk niet achterover te leunen, maar te focussen op het verder optimaliseren van de dienstverlening, dus te kijken wat nog beter kan. Wat begon met een enkele medewerker voor alle vragen van klanten samen, is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige klantenservice-afdeling, waarin een internationaal team nauw samenwerkt. De dienstverlening van Lampen24.be ligt daarin, dat op bijna alle vragen een antwoord gevonden wordt. Indien een vraag niet direct per telefoon beantwoordt kan worden, krijgt u een duidelijk antwoord per mail, met ondersteuning van onze Duitse technische afdeling met zeer “gründliche” kennis van zaken.
Snel wordt voor klanten iets vanzelfsprekend. Een product dat heelhuids bij de klant aankomt, was vijftien jaar geleden, toen de onlinehandel nog in de kinderschoenen stond, iets waar internetwinkels mee konden pronken. Vandaag de dag is dit voor klanten niet meer dan normaal. Zodoende heeft de klantenservice nooit rust, maar valt er altijd wat te verbeteren. Iedere medewerker van Lampen24.be (Lampenwelt GmbH) wordt dagelijks met de vraag geconfronteerd: wat kunnen we nog beter doen? Is het een veelzeggende foto, een goede raad ten aanzien van de juiste lichtbron, een nog snellere verzending van de verzendbevestiging of een tip op onze website, bijvoorbeeld in de productbeschrijving?
Van begin af aan heerste bij de klantenservice van Lampen24.be een grondregel: voor elke vorm van kritiek, ook voor negatieve, zijn de medewerkers dankbaar, want eerlijke en goede feedback brengt ons alleen maar verder. Het zijn onze klanten die Lampen24.be en het Duitse moederbedrijf verder helpen. Het feit dat talloze beoordelingen tot een gemiddeld cijfer van ongeveer een negen hebben geleidt, zegt dat de klant bij ons nog echt koning is. “Goede service als vanouds”, zoals veel van onze klanten zeggen, maar dan in een modern en digitaal jasje.
Meer over de veilige en voordelige service van Lampen24.be leest u hier.
Exclusieve acties, alleen voor nieuwsbriefabonnees
Meld je nu aan voor de nieuwbrief en profiteer meteen!
10%
korting
Dit kan je verwachten: Exclusieve kortingsacties alleen voor nieuwsbriefabonnees, de nieuwste trends, tips en advies omtrent verlichting en nog veel meer!
Als bedankje ontvang je een 10%-kortingscode* voor je volgende bestelling. Afmelden is op elk moment mogelijk.
*Bij een minimale uitgave van €0. Niet geldig in combinatie met andere acties.